Wednesday 26 September 2018

SAKA ISTERI PERAWAT

Assalamualaikum..
Pokcik tak sempat nak taip panjang kali ini. Pukul 7.30 pagi tadi ada call, orang lari dari rumah. Doakan ye semua moga hamba Allah itu balik semula.

Malam tadi ada dua kes. Kes di Mentakab melibatkan seorang perempuan yang kematian suaminya dah lama tetapi dia masih balik ke rumah.. Nak start dia dah mula gelap mata katanya.. Alhamdulillah Allah permudahkan..

Screenshot ini kes kedua dengan  perawat. Biasalah saka ni. Pandai cakap itu ini. Memang kalau kes saka kalau tak teliti, habis semua orang keliling kena main saja.

Satu hal, biasanya walaupun perawat tetapi kalau berdepan dengan ahli keluarga memang agak sukar untuk tangani. Bawa ke sana sini pun, perawat yang berdepan pun selalu dimainkan sahaja.

Elok juga pokcik tak berdepan dan usahakan jarak jauh. Kalau tak, dengan pokcik pun dia mainkan. Gamaknya laa. Hahahhahhaha.

Semalam sebaik sahaja Fazrin memberitahu pokcik tanya itu ini dan meminta izin untuk buang jin yang ada padanya, terus dia kerasukan. Hihihi.. Pokcik minta Fazrin proses dulu. Lastik apa patut, jurus apa patut.

Dalam lima minit baru pokcik masuk. Bukan apa, orang tua nak tegangkan urat dulu. Nak kentut sedas dua dulu baru boleh tenang sikit. Maklumlah baru sahaja selesai kes di Mentakab nu..

Sebelum ini pokcik diberitahu bahawa macam-macam keluar dari mulutnya ketika berubat sama ada Fazrin sendiri atau dibawa berjumpa perawat Pusat Perubatan Islam.. Biasanya saka ni akan cakap orang itu ini yang buat dan sihirkan bagi menutup perbuatan mereka..

Kononnya depa laa hero penyelamat dunia. Hahahhahhaha.. Tak paa laa noo, pokcik pun nak keluar sat ada kerja. Apa pun Alhamdulillah Allah permudahkan sekali lagi. Terima kasih atas doa semua sahabat. Salam hormat..







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.