Tuesday 17 July 2018

JULIANA










30.6.2018

Santai pagi..

Kes Juliana Watiey

Seperti yang telah pokcik janjikan maka pokcik akan kongsikan perihal kes malam tadi yang melibatkan seorang lagi ahli group kita.. Maaf kerana pada kali ini pokcik tidak crop kerana sahabat semua sudah tahu siapa yang telah pokcik usahakan berdasarkan perbualan kami dalam group...

Nampaknya kali ini juga berkaitan sihir sehinggakan melibatkan masalah fizikal. Sepertimana yang pokcik beritahu dalam posting-posting sebelum ini sekiranya masalah terlalu lama, dengan kata lain jin yang menghuni dengan kita terlalu lama maka sudah tentu akan mendatangkan kesan terhadap fizikal..

Akan tetapi, dalam kes ini si Juliana bukannya berdiam diri sahaja. Ribuan ringgit dan pelbagai perawat beliau usahakan namun masih tidak berjodoh. Ujian Allah sebenarnya itu bagi menguji keimanan kita dan mungkin juga ingin menaikkan maqam kita dan tidak lupa juga kifarah atas dosa-dosa kita agar kita kembali kepadaNya.

Apa pun, alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan pada malam tadi. Kasihan juga pokcik padanya. Betul apa yang dikatakan oleh perawat sebelum-sebelum ini kepadanya. Tahap gangguannya sudah berada pada tahap yang terlalu teruk... Namun begitu, kita kena pegang bahawa Allah Berkuasa atas Segalanya. Tiada Mustahil bagiNya.. Jadinya pokcik memohon kepada Allah agar Allah menyembuhkannya. Memang si Juliana penat laa. Kalau gangguan biasa sahaja, kebiasaannya si pesakit akan berasa segar seizinNya sekiranya tiada gangguan. Namun, kalau dah lama bersarang maka kesan pada fizikal setelah ketiadaan mereka, memang akan dirasai..

Apa pun, pokcik nak ucapkan jutaan terima kasih atas doa semua sahabat yang tidak jemu untuk mendoakan sahabat kita sebelum setiap ikhtiar dilakukan. Moga sahabat semua juga mendapat doa daripada para malaikat atas doa yang diberikan. Alhamdulillah juga doa sahabat, in shaa Allah diangkat dan diaaminkan oleh para malaikat dan mempermudah urusan si sakit... Sekian buat kali ini. Moga berjumpa lagi..

Walllahuaklam.. Salam hormat..
Santaiiiii...










No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.